راهنما

فهرست

1. راهنمای ثبت قرارداد

2. برنامه همکاری مشاوران

1. راهنمای ثبت قرارداد

راهنمای ثبت قرارداد

به جهت هماهنگی و اطلاع از پروژه‌هایی که ذینفعان شرکت رهنمون در قالب برنامه «همکاری مشاوران» یا «نمایندگی» مشغول به فعالیت بر روی آن هستند، لازم است هر سفارش یا پروژه تحت عنوان یک تیکت قراردادی ثبت گردد. تعاملات بعدی برای هماهنگیها شامل ارسال اطلاعات فنی، پیشنهاد قیمت، بازدید، جلسات مشاوره فنی و بازرگانی و غیره از طریق این سامانه صورت گرفته و همچنین قراردادهای ثبت شده در این سامانه ملاک مشخص نمودن پروژه‌هایی است که به نام یک مشاور یا نماینده در سیستم شرکت رهنمون فناوری اطلاعات ثبت و تحت پوشش حمایتهای Registration قرار میگیرند.

 

برای ثبت هر قرارداد یا سفارش لازم است مراحل ذیل طی گردد:

 

مرحل اول – ورود به سامانه

پس از تایید مشاور/نماینده بعنوان همکاری شرکت رهنمون، اطلاعات ورود به پرتال قراردادها برای شخص مربوطه از طریق ایمیل ارسال میگردد. پس از دریافت این اطلاعات ابتدا وارد سایت پرتال به آدرس https://rino.ir/support شوید.

در صفحه زیر نام کاربری و رمز ورود خود را وارد نمایید:

مرحل دوم – ثبت تیکت

از منوی بالای صفحه، گزینه ارسال تیکت را انتخاب نمایید.

دسته بندی مورد نظر را انتخاب نمایید:

نکته: دقت نمایید، ثبت قرارداد باید در اولین مراحل ارتباط با مشتری نهایی صورت پذیرد، حتما لازم نیست سفارش نهایی شده یا قراردادی منعقد و جاری شده باشد. این اقدام جهت اطلاع اولیه شرکت از آغاز اقدام مشاور/نماینده برای تعریف پروژه یا راه‌حل بر مبنای محصولات راینو است.

مرحل سوم – ورود اطلاعات اولیه

در این بخش لازم است اطلاعات زیر در خصوص قرارداد/سفارش وارد شود:

 

پس از ارسال تیکت، اطلاعات اولیه ثبت شده و جهت بررسی به کارشناس مربوطه ارجاع میگردد.

 

مرحل چهارم – تایید و پیگیری سفارش

در صورتی که قرارداد/سفارش مورد تایید شرکت رهنمون قرار بگیرد، تگ «تایید شده» به تیکت اختصاص پیدا کرده و تعاملات بعدی از طریق ثبت پاسخ بر روی تیکت بین مشاور/نماینده و کارشناس شرکت رهنمون ادامه خواهد یافت. الزامات بعدی و هرگونه کمک و حمایت برای به نتیجه رساندن سفارش از طریق این صفحه به روشهای مختلف شامل ارسال پیشنهاد فنی، ارسال پیشنهاد قیمت، برگزاری جلسات مشاوره، بازدید از سایت یا کارخانه تولید محصولات و غیره انجام خواهد شد.

راهنما ثبت قرارداد

2. برنامه همکاری مشاوران

برنامه همکاری مشاوران فناوری اطلاعات

(Consultants Affiliate Program)

با توجه به پیچیدگی روزافزون زیرساختهای فناوری اطلاعات و نیاز به به‌روز‌رسانی دانش فعالین این حوزه در زمینه‌ نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای جدید، شرکت رهنمون ذیل برنامه «همکاری با مشاوران فناوری اطلاعات»، برنامه‌های آموزشی و انتقال دانش‌فنی برای مشاوران با سابقه و تایید‌صلاحیت شده برگزار می‌نماید. این برنامه‌ها شامل تشریح فنی راه‌حلهای جدید فناورانه در حوزه زیرساختها و سخت‌افزار شامل طراحی سخت‌افزار بهینه، یا بهینه‌سازی سخت‌افزارهای موجود برای کاربردهای مختلف از جمله سرویسهای پرظرفیت  (High Performance Process and Storage)، مجازی سازی (Virtualization)، هوش مصنوعی (AI/GPU Based Solutions) یا کاربردهای خاص است.

این برنامه‌ها شامل آموزش و مشاوره تخصصی جهت نیل به بهترین ترکیب سخت‌افزار/قیمت برای پروژه‌های مختلف و مبتنی بر نیازهای کارفرمایان است. طی این برنامه‌ها آموزشهای عمومی لبه‌فناوری و همچنین تشریح توانمندی و قابلیتهای سخت‌افزارهای ارایه شده روز در بازار ایران به مشاوران محترم منتقل می‌گردد.

با توجه به ماهیت تولیدی شرکت رهنمون فناوری اطلاعات، همچنین ذیل این برنامه، شرح دقیق و مفصلی از محصولات تولیدی فعلی، قوانین موضوعه در خصوص استفاده از محصولات بومی در پروژه‌های دولتی، فرآیند بهینه مشارکت در قالب مناقصات و همچنین امکانات موجود برای تولید محصولات خاص برای پروژه‌های خاص مرور می‌گردد.

 

برای مشارکت در این برنامه؛

لازم است مشاوران محترم، فرم درخواست همکاری را پر نمایند. پس از بررسی درخواستهای ثبت شده، همکاران ما با شما تماس گرفته و برای تعیین وقت جلسه معارفه و تشریح جزییات برنامه هماهنگی لازم انجام خواهند داد. پس از طی مراحل اولیه، دسترسی به پرتال کتابخانه منابع فنی (Technical Library Portal) و ثبت پروژه‌ها (Project Registration) برای مشاوران محترم فراهم گشته و اطلاعات ورود برای ایشان ارسال خواهد گشت.

کارشناسان شرکت رهنمون، جهت پاسخ‌دهی به هرگونه سوالات فنی و بازرگانی در خصوص تجهیزات سخت‌افزاری و همچنین ارایه مشاوره خاص برای پروژه‌هایی که توسط هر مشاور در پرتال ثبت میگردد آماده هستند.